Loading...

اخبار

اعلام افزونه های نوآورانه سری های Asus Transformer Book در نمایشگاه کامپیوتکس 2015

نوشته شده در : 2015/07/09 - 09:57
شرکت Asus خبر افزونه های جدید و نوآورانه خود را که مربوط به سری Transformer Book می باشد، در نمایشگاه کامپیوتکس 2015 اعلام کرد.
اعلام افزونه های نوآورانه سری های Asus Transformer Book در نمایشگاه کامپیوتکس 2015
T100HA پیشرو در زمینه عمر باتری؛ Flip TP200 نازک ترین و سبک ترین مدل در سری های Flip؛ به علاوه رنگ های جدید جذاب برای مدل های Chi Asus امروز آپدیت جدیدی از سری های ترنسفورمر بوک بسیار موفق از نوت بوک های تبدیل پذیر 2-in-1 را ارائه داد. Transformer Book T100HA جدید جایگزین مدلی با بالاترین فروش، یعنی T100 شده است؛ Transformer Book Flip TP200 نسخه ای باریک و سبک از خانواده نوآورانه Flip از نوت بوک های تاشدنی است؛ و نوت بوکی که برنده جوایزی نیز شده یعنی Transformer Book Chi، در رنگ هایی جذاب و جدید ارائه شده است. هر دو مدل Transformer Book جدید، کلیه تکنولوژی های اخیر از جمله تکنولوژی بسیار عالی USB 3.1 نوع C جهت اتصالات ساده تر دستگاه ها را یکجا جمع کرده اند. Transformer Book T100HA به احتمال بسیار زیاد جانشین بهترین مدل پرفروش T100 خواهد بود. نوت بوک 10 اینچی T100HA نازک تر و سبک تر است، با عمر باتری باورنکردنی 14 ساعت محاسبات در طول روز. این نوت بوک از پاییز 2015 به همراه ویندوز10 ی که به صورت پیشفرض بر روی آن نصب شده در دسترس خواهد بود. Transformer Book Flip TP200، نوت بوک 11.6 اینچی یک آپدیت نازک و سبک جدید از سری های نوآورانه Flip است، به همراه یک لولا با قابلیت چرخش با زاویه 360 درجه که به صفحه نمایش اجازه می دهد بلافاصله جهت استفاده به عنوان یک نوت بوک قدرتمند به چرخش در آید و از طرفی به عنوان یک تبلت دستی بکار گرفته شود. TP200 نیز در طول پاییز 2015 با همان ویندوز 10 پیشفرض در دسترس قرار خواهد گرفت. رنگ های جدید و جذاب برای سری های زیبا، نازک و سبک Transformer Book Chi در حال حاضر در دسترس است. Crystal Silver طرحی سایه دار و جذاب است که مکمل همه طرح های آلومینیومی Chi می باشد. همچنین امروز اعلام شد Transformer Book T300 Chi موفق به کسب جایزه افتخاری کامپیوتکس d&i در زمینه طراحی نوآورانه شده است.
دسته : سخت افزار منبع : Asus بازدید : 3122
برچسب ها : نوت بوک ایسوس

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!